YPOD & MEC
Mixen
Mix(freak)ers
Page visits

![]() | Today | 391 |
![]() | Yesterday | 864 |
![]() | This week | 6644 |
![]() | Last week | 6727 |
![]() | This month | 18190 |
![]() | Last month | 36456 |
![]() | All days | 228279 |
on 19 mei 2012
| 42 minuten en de aanmelding op www.jaarmix.nl |
|
|
|
| woensdag, 03 november 2010 23:41 | ||||||||||||||||||||||||
|
De eerste dagen van november zijn gepasseerd en ik ben de 70 tracks en 42 minuten gepasseerd. De YPOD2010 dendert voort..... Nog steeds op de 127 bpm, maar ik moet nu even de teugels inhouden. De laatste 5 minuten zijn heel vlot bij elkaar gezet en ze denderen en lopen als een trein, maar.... eigenlijk dendert het me iets te veel. Een beetje teveel achtergrond beat of background vocals.....ik wet het nog niet. Het heeft iets wat me toch vermoeid en dat moet er dus net niet gebeuren.
Ik had zoiets al eerder in de YPOD. Ik had toen een riedel door laten lopen die heel goed samen ging met een aantal andere platen. En van het een op andere moment kwamen er tracks die er net niet mee samen gingen. Ik kreeg toen het gevoel dat ik van een paard in draf naar een paard in galop ging; eerst snel maar smooooth en vervolgens snel maar hobbelig. Ik heb toen de riedel er uit gewerkt en dat ging een stuk beter. Nu hier het probleem opzoeken....misschien gewoon een paar tracks eruit halen....zijn de wat onbekendere die ik een nieuw jasje heb gegeven....misschien ergens verderop nog een keer proberen.. ik zie wel.
Verder heb ik mijn jaarmix aangemeld op www.jaarmix nl; de site van de jaarmixen. Als je daar nog niet bent geweest wordt het de hoogste tijd. Ik zie dat ik alleen nog even een covertje moet maken, want dan kan die bij de YPOD aanmelding geplakt worden. Nu staat er een standaard beeldje van de mixer (wel goed verzonnen trouwens).
De volgende tracks zijn aan de YPOD2010 toegevoegd (onder voorbehoud van de nodige correctie's zoals hierboven beschreven):
Playing time: 41m 46s Tracks used: 72 Consumed time: 41h 03m
DJ-MEC |
||||||||||||||||||||||||
| Laatst aangepast op woensdag, 03 november 2010 23:44 |