JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval

Page visits

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday261
mod_vvisit_counterYesterday1703
mod_vvisit_counterThis week1964
mod_vvisit_counterLast week10986
mod_vvisit_counterThis month7407
mod_vvisit_counterLast month51483
mod_vvisit_counterAll days99461

We have: 36 guests, 6 bots online
on 06 februari 2012

Ontworpen door:
M vd Jagt Marcel vd Jagt
YPOD2009 has been finished... PDF Afdrukken E-mail
zondag, 03 januari 2010 01:47

A happy new year to all vistors.

2010 is begonnen en de jaarmix heeft eigenlijk nog een finetuning nodig. Het resultaat mag er nu al wezen en omdat ik verder wil met andere dingen, houd ik de jaarmix "as it is".

De voorlopige tracklist (eerste bericht van YPOD2009) is iets veranderd. Ik heb er een paar tussenuit gehaald en uiteraard zijn er nog een paar aan het eind toegevoegd. Ook wat correctie's in volgorde.

De cue (per 2 nummers omdat ik meer dan 99 tracks heb) is ook gereed, dus alles is voor jullie binnen te slurpen. Het eindresultaat is net boven de 59 minuten en bevat 109 tracks.

Om deze jaarmix te maken heb ik er 68 uren tijd besteed met 1 uurtje muziekplezier als resultaat.
Dus....    ik waardeer het zeer als je 68 seconden besteed om 1 berichtje achter te laten. Smile

http://www.dj-mec.nl/jaarmixen-van-2009/57-mec-dj-ypod2009-yearmix-power-of-dance-2009.html voor al je wensen Tongue out

Laatst aangepast op vrijdag, 08 januari 2010 23:17

Reacties  

0 #2 Matthijs 28-01-2010 19:17
GGGGGGGGGGe...ni...aal!

Maak er ook één van de Element Song! :lol:

En een spelfout bij reactie geven: Meleden moet melden zijn denk ik?
Sorry, gewoon eigenwijs:lol:
Citeer

0 #1 Marc 05-01-2010 20:31
Ik heb je jaarmix nu 2 keer geluisterd en morgen zit ie in de auto cd speler.
Maar ik moet zeggen hij is weer prima gemaakt en in elkaar gezet door jou.

De mix loopt lekker door veel bekende maar toch ook onbekende nummers komen voorbij binnen het uur.

Bedankt weer voor de make and share.

Marc

[edit DJ-MEC]
Thanks voor je reactie. Top dat de mix je aanspreekt. Daar doe ik het toch voor!
Citeer

Plaats reactie

Heb respect en verdwijn niet in de onbekendheid

Beveiligingscode
Vernieuwen