JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval

Page visits

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday314
mod_vvisit_counterYesterday864
mod_vvisit_counterThis week6567
mod_vvisit_counterLast week6727
mod_vvisit_counterThis month18113
mod_vvisit_counterLast month36456
mod_vvisit_counterAll days228202

We have: 2 guests, 2 bots online
on 19 mei 2012

Ontworpen door:
M vd Jagt Marcel vd Jagt
Pop yearmix has been born on 11-11-11 at 11:11:11 !!! PDF Afdrukken E-mail
vrijdag, 11 november 2011 11:11

I'm very proud to introduce the pop yearmix 2011 "Music, edits & cuts 2011" on this special day and time.

After the 11th second from the 11th minute of the 11th hour on the 11th day in the 11th month in the 11th year of this decennia this yearmix is c-c-c-calling out to you. So get all the info and links and check it out.

58 minutes of music, edits & cuts blended by DJ-MEC. Don't forget to come back, at least to leave a comment. What did you like best? What was fantastic? Would you like to hear more of these mixes during the year?

LET THE BREAKS CONTROL YOUR MIND.

Grab this f*cking yearmix

Complete_ableton_mix

Laatst aangepast op vrijdag, 11 november 2011 15:59

Reacties  

0 #4 Erwin Brouwer 23-11-2011 07:49
Als ik het screen shot zie ben ik benieuwd naar de mix, maar ja ik heb zelf zo'n stomme regel zolang ik bezig ben met mijn eigen jaarmix luister ik niet naar andere jaarmixen, maar als ik klaar ben zal dit wel 1 van de eerste zijn die ik ga luisteren

Groeten Erwin

[edit DJ-MEC] Je bent niet de enige mixer die deze regel heeft. Ik hou me daar ook aan (tot het finetunen begint). Ik hoor graag je belevingen, want dit type mix is niet voor iedereen weggelegd. Je houdt ervan of niet ...
NB: er zijn ook wat screen previews te vinden op deze site. http://www.dj-mec.nl/mec-2011/2072-mec2011-screen-previews.html
Citeer

0 #3 Tessa 18-11-2011 08:58
Hoi pap,
super leuk je nieuwe mix! hihi, ik zal nu als vrienden um willen ze de site geven en niet via een usb geven. :)
xxxxxx Tessa

[edit DJ-MEC aka pap(a)] De mix is voor iedereen en via mijn site binnenhalen is prettig voor mij. Kan ik een beetje bijhouden hoe vaak en waar ter wereld de mix naar toe gaat. Ik hoef alvast niet te vragen hoe jij de mix vindt :P .
Citeer

0 #2 mixelixer 14-11-2011 10:47
Hey Dj Mec,

Je jaarmix klinkt goed man! Ik heb zelf ook een jaarmix gemaakt, maar ik krijg hem niet geupload op yearmix.net want die site blijft de hele tijd haken.Zelf geen problemen mee gehad? Dit is mijn jaarmix trouwens: http://soundcloud.com/MIXELIXER.

Groeten,

Mixelixer

[edit DJ-MEC] thanxs en jouw jaarmix staat ook in het rijtje.... ik zal 'm eens afluisteren.
PS: Yearmix.net vind jouw wel ;-)
Citeer

0 #1 roel 11-11-2011 22:02
danj je wel

[edit DJ-MEC] You're welcome and have fun
Citeer

Plaats reactie

Heb respect en verdwijn niet in de onbekendheid

Beveiligingscode
Vernieuwen